Word Lid!

Wil je meespelen met één of meerdere van onze orkesten?

Dat kan!

Check dan of je instrument in een fanfare past. Dit kan door naar de pagina ‘Fanfare Hou en Trouw te gaan. Bij twijfel, neem contact met ons op.

Nieuwe leden zijn op elke instrumentengroep welkom en u kunt altijd instromen. Kom gerust ook een keertje tijdens onze repetitie kijken en luisteren!

Fanfare Hou en Trouw repeteert elke dinsdagavond in het Jongeren Centrum Kompleks in Heerhugowaard tussen 19:45 – 22:00. De blaaskapel repeteert incidenteel op woensdagavonden. HET Pietenorkest is vanaf november weer in het land.

Wil je eerste meer informatie? Neem dan contact op door op de knop te drukken en het contactformulier in te vullen.

Contributie fanfare Hou en Trouw:

• Spelend lid van 18 jaar of ouder is €51,- per kwartaal
  • Spelend lid jonger dan 18 jaar is €33,- per kwartaal

Indien voorradig, kan het eerste instrument geleend worden van de vereniging. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.