Word vriend!

Steun onze muziekvereniging en krijg speciale aanbiedingen voor concerten.

Fanfare Hou en Trouw is erg blij met alle vrienden die zij hebben. Dat zoveel mensen uit Heerhugowaard en omgeving hen steunen, geeft een goed gevoel! Draagt u onze muziekvereniging ook een warm hart toe? Word dan ook vriend van Hou en Trouw en steun ons met uw jaarlijkse bijdrage van € 10,- of meer.

Als vriend van Hou en Trouw ondersteunt u de vereniging onder andere met:

• Kinderen en volwassen de mogelijkheid geven om een instrument te leren spelen.
  • Instrumenten aan te schaffen en te onderhouden.
  • Het organiseren van concerten.

We hebben verschillende vormen van vrienden van Hou en Trouw:

• Goede vriend van Hou en Trouw: een goede vriend krijgt tweemaal jaarlijks de nieuwsbrief en korting op de toegangsprijs voor 1 toegangskaart voor een door ons georganiseerd concert. Bij een bedrag van €10,- per jaar bent u een goede vriend.
  • Beste vriend van Hou en Trouw: een beste vriend krijgt tweemaal jaarlijks de nieuwsbrief en korting op de toegangsprijs voor 2 toegangskaarten voor een door ons georganiseerd concert. Bij een bedrag van €20,- per jaar bent u een beste vriend.
  • Boezemvriend van Hou en Trouw: een boezemvriend krijgt tweemaal jaarlijks de nieuwsbrief en korting op de toegangsprijs voor 2 toegangskaarten voor een door