Summer Breeze Festival Heerhugowaard

Het is een gezellige, vroegzomerse traditie: het Summer Breeze Festival op het Coolplein in Heerhugowaard. Verschillende muzikale verenigingen brengen zaterdag 29 juni vanaf 12.45 uur in het zonnetje een gevarieerd programma.

Dit jaar zullen Alkmaar Brass, Muziekvereniging De Toekomst uit st. Maarten en de Waardse verenigingen Het Blazersensemble en Fanfare Hou en Trouw een divers palet aan zomerse muziek brengen, onder het thema ‘Summer Breeze’, waarbij ‘breeze’ natuurlijk slaat op de vele blaasinstrumenten die te beluisteren en te horen zijn.  Tijdens het gratis festival heten de omliggende cafés en restaurants u vanzelfsprekend van harte welkom om onder het genot van een hapje en een drankje te genieten van de muziek!

Summer breeze