Top 2000 concert met 6 jubilarissen!

Afgelopen zaterdag avond gaf fanfare Hou en Trouw een gezellig top 2000 concert in de Ontmoetingskerk in Heerhugowaard. Het was een divers concert met een echte Kahoot! quiz. Onze bezoekers konden met hun telefoon via het grote scherm inloggen in de kahoot en er werden tijdens het spelen vragen gepresenteerd die beantwoord konden worden. Voor de gasten die niet online konden gaan was er ook een optie om het op papier mee te doen. Dit was een leuke interactieve manier om het publiek te vermaken.

Vlak voor de pauze kwam onze voorzitter Merijn de Greeuw naar voren met het nieuws dat er welgeteld 6 jubilarissen zijn! Onze jubilarissen zijn: Mathijs in ’t Veld (25 jaar lid), Yvonne Rozing (40 jaar lid), Marianne Roos (40 jaar lid), Nel Nierop (50 jaar lid), Gery Vermeer (50 jaar lid) en Co Rozing (65 jaar lid). Wij willen ze daarom ook hartelijk feliciteren! Ze kregen allemaal een mooie bos bloemen en een onderscheiding van de Koninklijke Nederlandse Muziek Organisatie.

In de pauze van het concert was er een tombola en werden er veel prijzen gewonnen. Het concert werd warm maar gezellig afgesloten!

Graag nodigen wij jullie allemaal graag uit om naar ons volgende concert te komen op 8 juli. Summerbreeze op het coolplein!