Blaaskapel ‘De Blauwe Reigers’ laat weer van zich horen!

Juni staat altijd in het teken van de avondvierdaagse.
Wij zijn met de blaaskapel de blauwe reigers al een aantal jaren een graag geziene, maar ook zeker graag gehoorde gast.
Ook dit jaar was er vlak naast de finish weer een mooi plekje voor ons gereserveerd.
Door het warme weer waren er veel mensen op de been, niet alleen voor het lopen, maar ook om alle lopers binnen te halen bij de finish. Daardoor was het om ons heen een gezellig drukte, waarbij wij een vrolijke noot mochten toevoegen voor nog meer gezelligheid.
Dit was ook het eerste optreden waarbij wij onze nieuwe t-shirts aanhadden en de vrolijke kleur met nieuw logo werd zeer positief ontvangen.

Jullie muziek zorgt voor een leuke en ontspannen sfeer!

Fietser

De fietstocht van Stichting NUT in combinatie met T.C. Omnisport is ook een jaarlijks terugkerend evenement in de gemeente Dijk en Waard.
Vele verenigingen kunnen geld verdienen voor de club door 30 kilometer te fietsen.
Bij het startpunt, wat ook tevens het finishpunt was, zaten wij wederom op een prachtige plek. De organisatie had voor ons een partytent neergezet, waardoor wij heerlijk in de schaduw zaten. En dat was met de hitte van die dag geen overbodige luxe.
Terwijl om ons heen iedereen zich verzamelde en ook vertrok voor het afleggen van de 30 kilometer, speelden wij een gevarieerd programma van kleine café, het dondert en het bliksemt, laat de zon in je hart tot een Amsterdamse medley.
Dat de fietsers terugkwamen werden ze ook weer hartelijk onthaald door de blaaskapel.

Wij hebben erg genoten van deze optredens en hopen van harte er volgend jaar ook weer bij te zijn.Zien wij jullie dan?